flat roof covering works with roofing felt - dak dekker stockfoto's en -beelden

Jeroen op een mooie zonnige dag.

"Het "visitekaartje" van een dakdekker op een puur witte, glanzende kaart ziet eruit als papier in je voorzak, en natuurlijk hebben we geen telefoon of fax. We hebben een e-mail en website die zegt: 'Jeroen Roofer, dakdekker van de wereld, je dak is goed' en natuurlijk hebben we op onze website wat foto's van ons dak. Ik begin echt goed te worden in het onthouden van het adres van mijn moeder." (Jeroen maakt zijn punt over een punt van uitmuntendheid). Jeroen vertelde dat hij het moeilijk vindt om zichzelf en zijn bedrijf in de markt te zetten. Hoewel hij zei: "Het 'visitekaartje' van een dakdekker moet van Joe zijn, want ik begrijp niet hoe ik ze zelf moet maken".

"Als je loodgieter, timmerman, elektricien of verzekeringsagent bent, heb je alle klantgegevens; maar als dakdekker heb ik er geen. Dat is een nadeel dat ik als dakdekker heb. En ik moet mijn bedrijf en al het andere aan de lijn, omdat ik mijn website niet als marketingtool kan gebruiken," legde Jeroen uit aan de BS-sessiemenigte,

"Je moet ervoor zorgen dat je contact met hen kunt opnemen, want als je website is, komen de lokale mensen naar je toe, omdat ze je moeten kunnen bereiken, zodat je je bedrijf kunt promoten. En als je een telefoonnummer hebt, is het ook een goede manier om zaken te doen, ook al kunnen mensen u niet bereiken. Een andere moeilijkheid is dat ik ze moet beloven dat ik op het dak zal komen als ik ze beloof dat ik ze van de condensatoren af ​​zal maken en ze zullen' Het hoeft niet veiliger te zijn vanwege die condensatoren." Jeroen werd door het BS-publiek gevraagd of hij een dakdekker was op basis van zijn dagelijkse ervaring. Een overweldigende meerderheid van Jeroen's reactie was: "Ik was gewoon een dakdekker." Er werd hem gevraagd of hij gekwalificeerd was om dakdekker te worden.

Aan de andere kant erkende Jeroen dat hij contact moest houden met zijn klanten. Je kunt geen bedrijf opbouwen zonder klanten te hebben.

"Als ik verkoop heb, komt niemand naar me toe omdat ik geen up-close-date heb in mijn bedrijf en iedereen die een dakdekker heeft of heeft gehad zegt hetzelfde: 'Ik moet de dakdekker hebben die ik heb ,,Hij is een aardige vent en we moeten hem hebben.' Als je die andere opties hebt, dan willen mensen die andere opties natuurlijk ook voor hun dakdekker Ik wil niet dat iemand ze krijgt totdat ze me proberen, want ik ben de dakdekker van de wereld en je moet me kennen beter dan wie dan ook."

Jeroen wees het publiek erop dat succes nog steeds werd afgemeten aan de klanten die hij had, niet aan de winstgevendheid en omzet van zijn bedrijf.

"Zoals ik al zei, ik heb geen website en geen contacten, maar ik kan een website bouwen voor bedrijven die dakdekkers gebruiken omdat ze daken hebben, die een dakdekker zoeken om van dienst te zijn, en dat kan ik."

"En dat vertaalt zich in meer zaken dan mijn financiële activa, mijn fysieke activa die ik bezit of mensen en bedrijven die mij willen kennen."

Jeroen zegt proactief te zijn.